Friday, November 10, 2006

Animation med lyd

HURRA så lykkedes det endelig og jeg kan ikke få armene ned. Tak specielt til dig Malene :)
Det har været en kamp at få det til at lykkes og har siden fundet ud af, at det jeg ville have skulle ske...eller mente at der skulle ske, det kan slet ikke lade sig gøre. Jeg har lagt ufattelig mange lydfiler og billeder ud på min podcast og troede i første omgang at jeg ikke kunne finde ud af at lave mp3 filer. Det kunne jeg så alligevel fandt jeg ud af.
Så blev jeg forvirret, da Helen skrev til mig, at det så godt ud inde på i min podcast. Kunne hun se (høre) noget jeg ikke kunne?
Derefter valgte jeg at ændre motiv...jeg var ved at være træt af at se på en frø, der ikke ville gøre som jeg ville have det...og som en god pædagog (mener jeg) så så jeg i øjnene at vores kemi ikke passede... Sådan kan det jo også forekomme i den virkelige verden...at man må opgive "kampen" med et barn og lade sin kollega tage over, fordi kemien simpelthen ikke passer. Det er efter min mening ikke en faliterklæring, men snarre et tegn på at man er professionel og reflekterer over sine handlinger.
Men med ham på billedet og mig...der virker kemien! så ham lader jeg ikke sådan overlade til en kollega;) *G*
Enden af det hele blev dog, at den Helen har redet det hele ved at give en html-adresse, hvori jeg skulle sætte min lydfil-adresse ind - og så blev det flot.
Jeg tror at jeg vil sige til Lis og Helen, at det er det første de skal udlevere de næste hold, der skal lave lydfiler... Men det kan jo også være at jeg har overset den i mine manualer...synes ellers at jeg har fulgt dem til punkt og prikke..!?

ord på perioden = chili

2 Comments:

At 11 November, 2006, Blogger Anne-Mette said...

Hej Helle:) Vigtig sætning og jeg er helt enig... Du har sikkert som mig, oplevet dem der dog har svært ved at spørge om hjælp...og det er synd for alle parter!

 
At 12 November, 2006, Blogger Malene :) said...

Hej Anne-Mette,

Hvor er det godt at se at det nu endelig lykkeds - Fedt med Francescos italienske accent.....
Han ser rigtig "cool" ud *lol*

Knus Malene

 

Post a Comment

<< Home