Wednesday, September 27, 2006

Fisk på film...men det var jo slet ikke det jeg ville lave!


Efter flere timers forsøg giver jeg nu op - jeg må bede om hjælp et sted. Jeg har prøvet mig frem i flere timer, med manualer og gæt...men lige meget hjælper det...Og nu er der kommet en film ud af det, i et program som vi egentlig først skal bruge i opgave 4.

Jeg har lavet fem forskellige fiske billeder - og jeg vil bare så gerne have det til at se ud som på Vivians blogger, hvor hun har et fyrtårn til at bevæge sig... Men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre - så nu får i dem i første omgang på FilmLoop.

Du kan prøve at "See it Big" og sætte den på "fast", så ser det da næsten såådan ud som jeg gerne ville have det.

Og hvad kan jeg så lære af det? Tjo, jeg kom ikke frem til det forventede resultat, men jeg fandt ved egen hjælp frem til noget der måske var lige så sjovt og lige så godt. Det er jo ligesom i en æstetisk proces, hvor man ikke altid kan forudse hvad det skal ende op med. På den anden side, så har jeg jo lært, at jeg bliver nødt til at bede om hjælp - også selv om det piner mig (det er jo sikkert fordi jeg måtte gå fra undervisningen sidst, at jeg ikke har fået den nødvendige information) Men men men vi skal lære og støtte børn i, at de roligt kan spørge om hjælp fra de voksne...så mon ikke også jeg kan få lidt forståelse et eller andet sted fra *S*?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home