Tuesday, September 26, 2006

Nemo på nye eventyr


Så er Nemo kommet på nye eventyr - lige så vel som jeg er det...
Pyha det er langt svære at bruge Paint Shop Pro, end jeg umiddelbart troede.
Efter at have læst en del i Manualbasen samt prøvet mig frem på de forskellige taster, er dette hvad der er kommet ud af flere timers "leg" eller frustration (vil jeg nok nærmere kalde det...suk) Men det bliver forhåbentlig nemmere med tiden. Og så er jeg da lidt misundelig på Vivian *S*, der kan få fyrtårne til at bevæge sig - hun er GO;) Det gad Nemo også godt at kunne...Men han er lidt handicappet endnu og må desværre væbne sig med tålmodighed lidt endnu.
Set i lyset af den erfaring jeg har gjort mig idag, så vil jeg i mit fremtidige pædagogiske arbejde, sørge for at give børnene eller andre brugere en basisviden for, at forståhvad det er de sidder med, før de bliver sluppet løs på egen hånd. (Jeg måtte jo desværre forlade undervisningen før tid i fredags, og er af den grund helt sikkert gået glip af vigtig information, der kunne have lettet arbejdet og gjort det endnu sjovere at lege. Det giver flere gode oplevelser, når man forstår at bruge programmet rigtigt!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home